Älä kysy keskivertoäänestäjältä

Äänestäminen on demokratian oleellisin vaikuttamisen muoto. Siirryttäessä pienistä kaupunkivaltioista kohti suurempia kansallisvaltiota, on välittömästä kansanvallasta menty kohti edustuksellista...

Brexit
Lähtemisen sietämätön keveys vai vaikeus?

Kun pääministeri David Cameron antoi lupauksen vuoden 2013 aikana järjestää kansanäänestyksen Iso-Britannian EU-jäsenyydestä, kansallisella tasolla avautuivat tulvaportit, joita...

Tässä he ovat – uudet harjoittelijat aloittivat Kreabilla

Kreabin arkea heräteltiin vuodenvaihteen ympärillä uusien harjoittelijoiden aloittaessa työskentelynsä toimistolla. Arda Yildirim, Matias Strozyk ja Tuomas Tierala kirittävät...

talous
Maksupalveluiden murros?

Maksupalveluliikenteen ja maksamisen tuli mullistua tammikuun 13.päivän jälkeen, kun maksupalveludirektiivi 2 (PSD2; 2015/2366) pannaan Suomessa täytäntöön maksupalvelu- ja...

visuaalisuus
Etsimme graafisen suunnittelun harjoittelijaa

Kreab tarjoaa laadukasta sanallista ja visuaalista vuorovaikutusta talousviestintään, yritysviestintään, vastuullisuusraportointiin ja vaikuttajaviestintään. Toimistossamme Helsingin keskustassa työskentelee 20 viestintäkonsulttia...

pörssi
Yksityissijoittajat haluavat pörssiyhtiöiltä avointa viestintää

Yksityissijoittajat ovat jälleen valinneet suosikkinsa suomalaisista pörssiyhtiöistä. Suomen Pörssisäätiön, Kreabin ja Helsingin Messujen järjestämässä Yksityissijoittajan valinta 2017 -kilpailussa...

pörssi
Suomen parhaat pörssiyhtiöt palkitaan taas – äänestä suosikkiasi!

Nyt on jälleen aika äänestää parasta pörssiyhtiötä Yksityissijoittajan valinta 2017 -kilpailussa. Äänestyksessä ovat mukana Helsingin pörssin päälistan sekä...

viestintä
Tervetuloa tekemään, pohtimaan ja innostumaan – hae harjoittelijaksi Kreabille!

Kreab toteuttaa korkealaatuisia viestinnän ratkaisuja yritysviestintään, vastuullisuusraportointiin ja vaikuttajaviestintään. Luomme vuorovaikutusta, jolla on arvoa. Olemme kansainvälinen viestintätoimisto, jonka...

visuaalisuus
Inspiroidu visuaalisesta viestinnästä – vieraile Kreabilla

Instagram-tarinat, infografiikka, emojit – viestimme jatkuvasti toisillemme visuaalisin keinoin. Yritykset käyttävät viestinnässään yhä useammin kuvallisia elementtejä, ja visuaalisuus...

emojit
Emojit osaksi yritysviestintää – 5 hyvää esimerkkiä Suomesta

Tutkimusten mukaan yritystilien someviestit saavat paljon enemmän näkyvyyttä, jos niissä on emojeja mukana kuin silloin, jos niissä ei...